mes chers membres

vendredi 3 mai 2013

ratounette de bibliotheque !!!!!!!!!!



très studieuse la petite!!!!

11 commentaires:

  1. Oh my goodness, what an adorable mouse. I love the eyeglasses. What an adorable expression.

    Happy Weekend.

    Hugs

    RépondreSupprimer
  2. I love your wonderful animals and dollies!

    RépondreSupprimer
  3. voila une adorable ratounette bien installée pour travailler

    RépondreSupprimer
  4. so a sweet little mouse, i like it

    hugs from sylvia

    RépondreSupprimer
  5. Me encanta el detalle de las gafas, seguro que es muy inteligente. Precioso trabajo.

    RépondreSupprimer
  6. I can see he will be writting letters for some time. He li lovely
    Hugs

    RépondreSupprimer
  7. Bonjour mamy Tina,
    superbe. J'adore le visage. Tres beau travail. Il est vraiement charmant.
    A bientot,
    Giac

    RépondreSupprimer
  8. Et moi les ratounettes je suis FAN j'en ai 3 dans ma bibliothèque...elles sont trop mimi!
    gros poutoux ma tatie Roro

    RépondreSupprimer
  9. superbe! trop trop trop mignonne!!!

    RépondreSupprimer
  10. So sweet :)) An intelectual with a mustache :))!
    Your creations are so beautiful.
    My best wishes to you, Méa

    RépondreSupprimer